پورتال مشتریان

تاریخچه و فعالیت

گروه نرم افزاری تحلیلگر با به کارگیری نیروهای متخصص و استفاده از تجارب و دانش اساتید دانشگاه،با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری و مدیریتی از سال 1375 شروع به فعالیت نموده است.در همین راستا،ارائه سیستم های متنوع و متناسب با نیاز مشتری و ضرورت بازار،اصلی ترین تلاش کارشناسان این شرکت است و امپراتوری مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.با این باور گروه نرم افزاری تحلیلگر خود را شریک موفقیت مشتریان خویش دانسته و موفقیت خود را در گرو موفقیت مشتریانش می داند.

این گروه اعتقاد دارد که با رعایت اصول موفقیت مشتمل بر :

  • انتخاب نرم افزار کارآمد و مناسب
  • انتخاب مجری با تجربه، کاردان و با برنامه
  • حمایت کامل مدیریت سازمان

هر سازمانی می تواند به راحتی این پروژه ی عظیم را در مجموعه ی خود راه اندازی نموده و همراه با اجرای پروژه ی عظیم، فرهنگ سازمانی پرسنل و ارباب رجوع خود را نیز تغییر داده و گامی بزرگ به سمت تحقق اهداف فوق بردارد. وهمچنين با توجه به مبحث امنیت در نرم افزارهای اطلاعاتی – مدیریتی و پیامد های زیان بار ناشی از نادیده گرفتن اصول امنیتی گروه نرم افزاری تحلیلگر بر آن شد تا مساله امنیت را در دستور کار خود قرار داده و پس از لحاظ نمودن مسائل امنیتی به صورت جامع در نرم افزار های خود آنها را در سطح فوق امن به بازار ارائه نماید. گروه نرم افزاری تحلیلگر با بهره گیری از نرم افزار انعطاف پذیر و قدرتمند و به کار گیری تجارب ارزشمند خود برنامه ای منظم جهت استقرار و پیاده سازی نرم افزار در هر سازمان ارائه نموده و با پیشنهاد راهکارهای مناسب در راستای حمایت سازمان در اجرای پروژه ها ، موفقیت اجرای پروژه را تضمین می نماید.این شرکت اجرای موفق ترین پروژه های نرم افزاری کشور را در سابقه ی خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه نرم افزارهای مالی و حسابداری و مدیریتی برای سازمان هایی با اندازه متوسط و بزرگ می باشد. شرکت تحلیلگر همواره سعی نموده خدمات گسترده ی خود را به گونه ای ارائه نماید که سرویس گیرندگان این شرکت بهترین نتیجه ی ممکن را از خدمات ارائه شده گرفته و همکاری مستمری با این شرکت داشته باشند.پشتیبانی صحیح و ادامه دار یکی از مسائلی است که پرسنل این شرکت همواره مدنظر داشته و توانسته است پاسخگوی به موقع مشکلات و نیاز های خدمات گیرندگان باشد.تجربه این درس را به ما آموخته است که تحقیق اولیه، تعیین هدف، انجام صحیح و به موقع خدمات؛ می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.کیفیت بالا و رعایت استانداردها در تولید نرم افزارهای تحلیلگر،خدمات و پشتیبانی آنلاین در سایه ی باوربه تعامل سازنده با کاربران ، محصولات تحلیلگر را در زمره ی بهترین ها در انتخاب نرم افزار قرار داده است.

اعتقاد به اين اصل كه :

"فروش پايان يك داد و ستد نيست بلكه آغاز يك همكاري است "
باعث شده است كه پشتيباني وخدمات محصولات و همكاري مستمر با مشتريان ، به عنوان يك ضرورت اجتناب ناپذيردر اهداف سازماني گروه نرم افزاری تحلیلگر در نظر گرفته شود متن حاضر به عنوان منشور پشتيباني و خدمات ، اهداف ، روشها و برنامه هاي راهبردي گروه نرم افزاری تحلیلگر را دراين خصوص تبيين مي نمايد. خدمات و پشتيباني به عنوان بيمه ی مديران موفق، بیانگر این اصل می باشد که وجود يك مكانيزم مناسب براي ايجاد ضمانت در صحت اجراي فرآيندها و ابزارهاي مربوطه ضرورت اجتناب ناپذير هر كسب و كار موفقي است بدون ترديد به دلايل متعدد به ويژه عدم كاربري صحيح ، نرم افزارهاي كاربردي در معرض خطرات متعددي قرار دارند ، گروه نرم افزاری تحلیلگر محصولات خويش را نزد مشتريان خود از نظر صحت اجرا بيمه مي نمايد قرارداد خدمات و پشتيباني در واقع به نوعي ساز و كار لازم براي بيمه نمودن محصولات گروه نرم افزاری تحلیلگر پس از پايان مدت گارانتي اوليه مي باشد .